Vi bygger altid på fire grundelementer
Vores værdier er ikke bare nogle fine ord, der står i en powerpoint og her på vores hjemmeside. Faktisk er det fire ord, som vi hver dag arbejder efter. Formålet er, at vores kunder kan mærke en forskel – og at vores arbejdsplads altid er blandt de bedste i landet.
Er det ET OK?
Sådan spørger vi hver dag hinanden. Er det “ET OK?” betyder nemlig noget helt særligt. Vi har gjort vores værdier til en rettesnor for vores måde at arbejde på – og en måde at være sammen om, altid at finde de bedste løsninger. Og hvorfor så et ET OK?
E står for Ejerskab
For når alle hos NNH tager ejerskab, så kan vores kunder mærke det. På løsningerne, på ansvaret og på stoltheden. At tage ejerskab betyder, at tingene betyder noget – også for den enkelte.
T står for Tillid
Tillid handler om, at vi skal kunne regne med hinanden. Som kollegaer, som fagfolk og som eksperter. Og vores kunder skal selvfølgelig altid kunne have tillid til os. Det vi lover, det holder vi – for tillid handler om pålidelighed.
O står for ordentlighed
Måske lyder det lidt gammeldags, men vi arbejder hver dag på at gøre ordentlighed moderne. Det handler om, at vi gør vores arbejde ordentligt. Og at der er styr på tingene. Men det handler også om almindelig høflighed – at vi behandler andre, som vi gerne selv vil behandles.
K står for kommunikation
Vi hører ikke bare efter. Vi lytter. Rigtigt. Ligesom vi også siger, hvad vi tænker. Klart og tydeligt. Og så handler kommunikation for os om, at vi gør det, vi siger. Vi sætter handling bag ordene. Walk the talk.